Mitt andra utvecklingssamtal

Sitter här helt matt efter mitt andra utvecklingssamtal med min chef. Hr en förbaskad snuva som tycks vilja täta till näsan så mycket det bara går, hostan i halsen gör det hela inte ett dugg bättre och just nu vill jag bara hem och vila. Vila är egentligen ganska trist. Ligga still och inte göra något får mig mest att känna mig stressad där jag ligger och inte gör något...

Samtalet då.. hur gick det? Har absolut ingen aning!! Min chef är en sån flumming!! han sitter där och pratar en massa gojja om hur bra allting vore om det var på ett visst sätt. Nu är läget långt ifrån detta sätt och allt är långt ifrån bra. Detta samtalet skulel handla om mig som det till viss del också gjorde. Det värsta är när jag märker att han har fått med sig mig i sitt gojjasnack, då gäller det snabbt att hitta tillbaks till samtalets utgångspunkt... Jag gick i alla fall därifrån och kände att jag sagt och gjort så bra ifrån mig som just jag kunde, mer kan ingen begära, inte äns jag.

Ikävll skall jag till Linn på partaj, skall bli väldigt roligt att komma bort från detta. Om jag har tur har snuva och hosta lämnat min kropp tills dess:-)
Vardagsliv | |
Upp