sova?

Hur jag än vände och vred på mig tycktes jag inte hitta något bekvämt sätt att ligga på i natt. I huvudet rörde sig miljoner tankar som jag inte hunnit bearbeta under dagen. Låg länge och försökte somna men fick tillslut ge mig och tända lampan. Boken var utläst så jag gick och hämtade Stieg Larssons andra bok, den verkar bra.

Tittade på klockan och såg att den närmade sig 02.00... Kände en ångest för att jag inte kunde sova, men somnade inte för det. Tittade på mobilen som låg brevid mig och funderade på om jag skulle ringa någon, men lät bli... bara för att jag inte kunde sova skulle inte någon annan behöva vara vaken. Tittade på lampan och släkte ljuset...

Vardagsliv | |
#1 - - Åsa:

Känner igen det där. Det bästa är nästan att gå upp och göra någonting, efter ett tag blir man så trött att man ramlar i säng igen. Man måste liksom visa kroppen vad den får smaka på om man inte får sova.
"Annars.." liksom.

#2 - - Johanna:

re Åsa: Nämen shit pommes vad glad jag såg att du läste min blogg:) Toppen alltså. Hur va helgen å tack för senast!

Upp