Shoppa!

Slutar tidigt idag, klockan 13. Skall bli mega skönt att få gå hem tidigt en fredag. Och idag hoppas jag att solen inte går och gömmer sig när jag kommer hem.

Skall dock inte klaga, sitter ute hela dagarna nu när det är så fint ute. Hur lyxigt är inte det egentligen!?! Mindre lyxigt, dagen till ära, är att jag har en stor maska i strumpbyxan!! Eftersom jag har kort kjol kan man faktiskt, till råga på allt, se den om kollar efter riktigt noga. NEJ!!!!!

Skall träffa Åsa idag. Hon kommer hit och jag hoppas på massa smaskigt skvaller ifrån Borås. Roligt också att hon träffat en kille, är verkligen glad för hennes skull. Hon kommer i alla fall hit till Lerum nån gång efter att jag slutat och kollar på mitt "Lerumhem" sedan åker vi in till Göteborg och SHOPPAR! Jippi, idag är jag på shoppinghumör, vilket säkert gör att jag inte hittar något:) Nä, den som inte har nått hopp om det positiva, vad har den?!?! Vill hitta en vår jacka, och skor är ju aldrig fel:) Fick en kommentar idag om "att jag är en skotjej" Absolut, svarade jag!
Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Hej tjejen!
Hittade ni mkt skoj på shoppingrundan?
Va kul att åsa träffat en kille!
Vi måste höras snart så jag kan få lite uppdatering!
Många kramar!

#2 - - Johanna:

Oj ja, jag hittade massor! Inte Åsa, men hon hade nyligen varit i Stockholm och shoppat upp en massa pengar, hon hade också hittat mycket fint! Riktigt skoj är det att ni båda nu har pojkvänner. Ingen är gladare än ja, förutom ni själv då såklart!! Höres snart. Ha en toppen helg!!

Upp