Till Göteborg

Efter jobbet skall jag åka till Göteborg och hämta min karl.... ja, det är väl det han är!?! Vaknade i morse av att han ringde och bara ville säga hej. Jag som annars inte brukar uppskatta morgonsamtal, i alla fall inte och bli väckt av dem, blev den här gången faktiskt glad.

Var och hälsade på Ulla igår. Hon har äntligen fått tag på en lägenhet i Göteborg och kommer förmodligen snart att flytta dit. För hennes skull är jag glad, men samtidigt är det trist att hon flyttar...

Äntligen har soffan kommit och den är faktiskt hur fin som helst! Nu fattas det bara gäster som kan komma och sitta i den... Om jag är hemma vill säga eftersom jag just nu jobbar ganska mycket.

Till helgn är det dop för Simon och Adam och jag, min tok, har lovat att läsa nån dikt framme i krykan... Ja ibland säger man ja innan man hunnit tänka efter! Längtar tills det är över:)

Vardagsliv | |
#1 - - mammut:

När jag blundar ser jag dig och soffan vandra runt, runt i lägenheten. Stora Arild och lilla du. Hoppas att ni två får leva ett långt liv tillsammans och trivas med varandra. Kramar

#2 - - Johanna:

re Mammut: Ja vi passar rikitigt bra ihop, jag och min nya soffa. Tror verkligen att jag kommer att trivas. Tack!!

Upp