Skickat med posten

Så har jag äntligen fått tummen ur och fått iväg paketet som tycks ha haft en förbannelse över sig att ständigt bli kvarglömt. Jag talar så klart om presenten till Robert som fyllde 25 år i slutet av februari.

Inte nog med att jag glömde att ta med mej paketet till festen, efter en tid i en stökig lägenhet hittade jag paketet förrgår när ja tog mig i kragen och städade upp. Tog mig ner till posten, som jag knappt visste fanns kvar längre, men det hade såklart redan hunnit stänga. Fick gå dit i går stället och äntligen ligger paketet på brevlådan. En sak från min, att göra lista som jag kan boka av, nu är det gjort.

Posten var faktiskt ganska trevligt. En snäll dam bakom disken hjälpte mig med både det ena och det andra. Härligt att få hjälp av inbodda lerumare när man är ny i stan.
Vardagsliv | |
Upp