Kära fredag

Fick gå upp extra tidigt eftersom jag var tvungen att ta emot några tidiga barn... kan inte säga att jag var på ett strålande humör... snarare tvärtom!!

Mina barn var däremot på världens busigaste humör och inget tycktes roligare än att bråka med mig. Igår kväll pratade vi om arbetsglädje, inget jag kännt av hittills idag! Har gett den ena förmaningen efter den andra. Inte nog med det skall jag ha möte med bossen efter jag slutat idag. Var lite nervös igår kväll, men idag har jag fått andra saker att tänka på.

I eftermiddag skall jag dock åka till Borås! Skall föröska hinna shoppa lite innan baletten. Sedan skall jag träffa Åsa och vi skall ut för att göra stan osäker. Jobba i morgon? Har hittills inget hört, men är som vanligt alltid beredd! Annars funderar jag på att eventullet åka hem till Fjällbacka över lördag söndag. Skulle vara najs att träffa bebbarna, annars kanske Tobbe kan komma till mej.

Ja, den som lever får se!
Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Hej tjejen!

Hoppas du hittade nåt skoj på din shoppingtur i Borås! Kunde tyvärr inte komma den här gången.Var på min egna lilla inköpsrunda :)

Trevlig Helg!

#2 - - Johanna:

Re Sofia: Oj ja, det var mycket trevligt. Har shoppat så att det står härliga till. Ibland behöver man ju det!! Vad hamnade i din shopping bag? Kram!!

Upp