Att vara ledig kan vara jobbigt

Min semester måste ha varit bland de bästa semestrar man kan ha... Jag har haft strålande tur med vädret, hunnit vara ledig och träffa vänner, kalasa, vara ute på havet både med segelbåt och kajak, rest runt på västkusten och ätit otroligt goda maträtter.

Sova har jag däremot inte hunnit med så mycket och kanske är det därför det känns bra att vara tillbaka i Lerum. Få vila ut sig lite efter all semester:) Jag kan inte säga att jag längtat till jobbet, men i morse när jag begav mig hit kändes de ändå roligt.

Nu är det sommaröppet som gäller en vecka framöver. Mitt schema var ungfär det sämsta schema som fanns att få, men jag skall allt överleva. Saknar dock "mina barn"

Tänker extra på Lennart idag, undrar hur du mår ;)
Vardagsliv | |
#1 - - towe:

haha, det blir inte så mkt sömn nrä man har ledigt, men egentligen.. :)

#2 - - Johanna:

re towe: Skrattar, nope inte mycket till sömn, men ack så roligt man kan ha när man är vaken!

Upp