Alla Hjärtans Dag

Om man ändå vore i usa just nu... och fick fira denna dagen med lite påmpa och ståt. Mina vänner tycker att alla hjärtans dag är en alldeles onödig dag... sånt kan det pyssla emd där borta i usa, sa de till mej idag... Å jag som så gjärna ville pyssla fick helt enkelt nöja mig med Sverige.

Fick ett mysigt sms av mamma i morse, tack världens bästa! Och på vägen till jobbet pratade jag med herr söt. Ringde och väckte honom, trotts att han låg hemma och va sjuk. Tss... så många gånger som jag blivit väckt.

Massa söta pappor kom och hämtade sina barn betydligt tidigare än vad vi räknat med och helt plötsligt satt jag där med en massa tid över, och en diskmaskin som inte var färdigdiskad... Hm, på mitt jobb lär man sig verkligen hur man bör vara och hur man inte bör  vara som förälder...har jag kanske sagt det innan?

Skall snart hem, och vem vet vem eller avd som knackar på dörren idag. Trevlig alla hjärtans dag på er i alla fall!
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Tack detsamma! Ser fram emot lördag! Kram Jossan

#2 - - Emma Hansson:

Hej tjejen! Oj, har aldrig varit inne på den här sidan tidigare! Kul sida! Ska ta och få ner några rader i ett mail istället för att hela världen får ta del av mitt liv=) Kjam Emma

#3 - - Johanna:

re Emma: Det ser jag fram emot!

Upp