Nytt hem?

Måndag igen och ögonen känns som tunga blyklumpar. Kom till Lerum sent igår natt och kom därför inte i säng förrän alldeles för sent. Började tidigt i morse och att gå upp ur sängen när man egentligen är hur trött som helst är ínte alls det bästa jag vet.

Idag regnar det här som bara den, hade mina röda gummistövlar på mig när jag gick hit. I helgen däremot har dte varit stårlande väder hemma i Fjällbacka. Längtar tills sommaren!!

har fått en tid då jag skall åka och kolla på en lägenhet. Onsdag, ja vi får se om det är nått å ha...
Vardagsliv | |
#1 - - Mammut:

För att det ska bli tidigare för dig kan du gå in på www.goteborg.se. Till höger under rubiken "Praktisk information" väljer du "trafikinformation". Lägg den sidan du då kommer till som favorit. Här kan du se trafikläget i Göteborg via de kamror som finns uppsatta. Kramar

#2 - - Johanna:

Re Mammut: Superbra!!

#3 - - sofia:

Hej tjejen!
Vad är det för lägenhet du ska titta på?
Kram kram!

#4 - - Johanna:

Re Sofia: En lägenhet mellan Lerum och Göteborg. Vet inte om jag egentligen är så sugen på att flytta, trivs bra där jag bor nu. Men så är det sällan det säkraste kortet med ett andrahandskontrakt...

Upp