Dags att räkna timmar!

Snart åker vi. Om mindre än ett dygn befinner jag mig i Paris där jag förväntar mig att möta våren. Det skall bli jätte spännande att äntligen få komma bort. Hotellet vi skall bo på liggera alldeles i närheten av triumfbågen och om det är bra eller inte får vi senare veta. Vi skall i alla fall ställa klockan super tidigt och försöka se så mycket som möjligt!

Paris är på ett sätt en dröm för mig att få komma till. Staden känns så exklusiv på något vis, och jag hoppas pch tror att jag kommer stormtrivas i stan! För många är det anntingen Paris eller London. Vilken stad är min? Kanske blir min Paris vistelse ännu bättre än den som Carrie i Sex and the City fick. Skall strosa runt i Paris och njuta i massor och glömma allt trist som varit nu den sista tiden. Jag skall till Paris och... ja resten får ni höra om när jag kommer tillbaka:)

40151-36
Vardagsliv | |
Upp