Lycka

 Kajsa Berqvist Såhär känner jag just nu!!
                                                                   
I dagar och nätter har jag tillsammans med S suttit och pluggat. Börjat tidigt på morgon för att sitta långt in på småtimmarna, vad är det för liv egentligen? Förhoppningsvis är det början till ett roligt, spännande och utmanande liv.

Idag fick vi lön för all möda vi lagt ner. Prick i tid anlände vi till högskolan, men eftersom handledaren inte var färdig med  sitt tidigare möte fick vi med fjärilar i magen sitta utanför och snällt vänta. När han efter ett tag stack ut huvudet och sa att de snart skulle vara färdiga och att det hade varit såå roligt att läsa vårt arbete föll ett berg, ja inte enbart stenar utan ett helt berg, ifrån mina axlar. Under mötet berömmde karln oss verkligen och sa att det tydligt märktes att vi tyckte om att skriva. Vi fick en hel del saker som vi skulle ändra, men bara småsaker. Två tabeller skulle infogas i vår resultatdel för att göra det lättare för ögat att se.

Känner mig åter som 22, och tillsammans med S och vår handledare ser jag med positiva ögon på framtiden:) Hihi, som Peter Jöback skulle sagt, jag kommer hem igen till jul...
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Kunde inte sagt det bättre själv!! Precis som bilden känner man sig!

Vill bara meddela att ett litet steg till på vägen har vi tagit. Första tabellen är fixad :)

Upp