Valborg

Jag minns valborg som en riktig festdag. Här i Fjällbacka kryllade det av ungdomar. De låg längs med kanten av gatan nere i centrum och skratt hördes lång väg från alla glada firare. Med stora ögon gick lilla jag och tittade på alla männsikor som fyllde vårt lilla samhälle. Igår fick jag samma känsla som för så många år sedan då hela centrum var fullt med folk, solen lyste riktigt varm och jag kom knappt fram med bilen på väg till kvällens konsert.

TACK alla som kom och lyssnade på oss igår. Vilken konsert det blev med en härlig Py som verkligen vågar bjuda på sig själv. Alla vi som var med och sjöng hade riktigt roligt efter en otroligt intensiv helg med skivinspelning i studio hela lördagen och sedan konsert på söndag.

Så idag tar jag igen mig, myser med Nellie som jag faktiskt saknat riktigt mycket och laddar inför kvällens middag. Grillpremiär för oss blir det med familj och vänner, en lugn kväll precis vad man kan behöva.

Nellies första valborg blir det, förra året bodde hon här och imorgon kanske hennes första tur på havet blir av...
Vardagsliv | |
Upp