Sista för den här säsongen

Igår em tog vi bilen till fjällen, ja det blev ju snudd på kväll efter allt vad jobb, packning och handla heter. Kom upp ganska sent och stugan var kall men ändå kändes det otroligt mysigt. Mysigt att vara här igen även om det troligen är sista gången den här säsongen.

Och idag, idag gick jag upp extra tidigt och bakade bröd. Sedan när det gräddades gick jag och la mig igen hos de sovvarma i min familj. När solens strålar lyste in var det dags att vakna och brödet (som jag somnat ifrån) var färdigt och lite till. Funkade ändå att äta, trots hård yta.

Fjället lyste och en bättre dag att avsluta säsongen på kunde vi inte önska.

Sista åket, tung lössnö men skoj! 


Mycket snö kvar även om vårfloden skvalar.

Inte så mycket folk i baken.




Fika på fjället, såå gott.
Skidresor, Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Vilka underbara dagar! Kram/Jossan J

Upp