Fundersam

Det är så mycket som händer just nu! Jag är fundersam på allt och inget. En av alla saker jag funderar på är det här med bloggen...

Att blogga har varit en del av mitt liv, mer eller mindre, sedan slutet av 2005. En ung student som på stappliga ben försökte hitta fotfästet någonstans i världen och fann ett sant nöje i att skriva...
Åren har gått och frågan som med jämna mellan dyker upp är: skall jag fortsätta? För vem gör jag det? Svaret blir alltid: för mig själv... Jag har hittills gillat att kunna gå tillbaka i arkivet för att se och minnas saker som många gånger kanske inte så tydligt framgår i texterna/bilderna men för mig har ett stort värde. Samtidigt har jag hittills valt att lägga ner mycket tid här vi datorn och har ju egentligen ingen aning vem det är jag delar, delar av mitt liv med. Jag har hittills valt att föra mina anteckningar via ett forum, internet, där alla kan ha tillgång...
Få av er lämnar kommentarer och egentligen gör väl inte det så mycket... jag lämnar inte heller alltid kommentarer på bloggar. Men när ni gör det blir det med ens lite roligare! Att ni lämnar spår efter er.
Jag tror att det är viktigt och bra att ta sig en funderare emellanåt, våga ta ställning till hur man vill ha det.
Hur vill ni ha det? Vad vill man läsa om? Vill ni läsa och som sagt - om vad?
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Älskar din blogg, fortsätt! Kaffe i veckan? Kram

#2 - - Anonym:

"I like" din blogg me! kram /Jossan

#3 - - sofia:

Fortsätt!! :)

#4 - - Sofia.B:

Fantastiskt att få glimtar från din vardag och njuta av dina vackra bilder när man inte bor på "komma förbi på kaffe-avstånd".

#5 - - Mammut:

Älskar dig.

Upp