Marley&jag

Marley och jag

Bild: sf.se Läs mer om filmen här!

Till en början känner jag mig helt rätt, det blir aldrig någon hund för mig... men i slutet fäller till och med jag med liten tår. Jag som absolut inte är en djurmänniska tar ändå åt mig och någonstans kan jag förstå värmen och kärleken som bara ett djur kan ge dig. Men någon hund blir det ändå inte...
Film | |
#1 - - Emma:

Svara gärna på dagens fråga i min blogg.

Dagens fråga är Vilka band/artister tycker du om?

Kommentera gärna i min blogg och berätta jätte gärna för andra om Dagens fråga.



Kram!

#2 - - Emma:

Svara gärna på dagens fråga i min blogg.

Dagens fråga är Vilka band/artister tycker du om?

Kommentera gärna i min blogg och berätta jätte gärna för andra om Dagens fråga.



Kram!

#3 - - addan:

vart får du all inspiration ifrån?



din blogg är kul!

Upp