1:a Advent

Vaknade på tok försent av att Maggan ringde. T kom hem någon gång i natt och skulle prata en massa, vilket gjorde att jag fick svårt att somna om.

Har lite små ont i rygg och ut i vänster arm från fallet i trappan igår, attans! Vad skulle jag dit och göra!?! När jag berättade för mamma om fallet frågade hon om jag varit full. Nej! Absolut inte, man/jag kan ju, tydligen, ramla ändå!!

Hade tänkt en mysig "första advent frukost" är hemma, men med en bakfull karl i sängen och en klocka som var mycket! blev det inte så. Åt snabbt och gick sedan ut och gick med M. Det var i alla fall mysigt:)

Snart ska vi iväg och ikväll är det spinning och därefter får väl vårt första ljus lysa upp.

Önskar er alla en underbar 1:a advent.

Järnek
Den vackra järneken som man kan göra så fina kransar av
Vardagsliv | |
Upp