Hosta, Te och Läckberg

Förbaskade hosta som aldrig vill ge sig... irriterande! Idag är det första dagen på min semester och här i Fjällbacka skiner solen och himlen är blå, helt underbart. Det känns fantastiskt att inte ha några måsten över sig utan bara göra vad som stunden erbjuder...

När jag tänker efter har jag en hel del att göra, trista som roliga saker... måste ta hand om lägenheten. Ta hand om de möbler som är kvar och städa. Måste också ta hand om min lilla Saga, båten som ännu står på land. Trodde inte att jag skulle få möjlighet att sjösätta henne, men efter att jag blivit erbjuden en båtplats i hamnen i andrahand ändrades planerna snabbt.

Just sitter jag här med min morgon kopp och skall strax sätta mig ute på balkongen med Camilla Läckbergs senaste bok Sjöjungfrun. Började läsa igår så än så länge har jag inte kommit långt. Kan ändå på det lilla jag läst säga att det är en typisk Läckberg bok, hon börjar som hon alltid gör med en mängd personbeskrivningar.

Njut dagen!!
Vardagsliv | |
#1 - - Karin:

Landslagsspelare i Spanien...Hihi Jag hade inte heller vetat de om jag inte kollat på matchen igår o killen påpekade hur duktig han va...Haha

Ha d fint =)

#2 - - Maria - Fashion, Fame and Everything in Between:

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)

Upp