Shopping

Igår jag var jag på allum för att byta en topp jag fått av Kristina, som tyvärr var alldeles för stor. Mitt på parkeringen blev jag påkörd med min bil av en gammal gubbe som bara smet därifrån. Två gånger körde gubbfan på mig!!

Lite lätt skakad gick jag för att byta min topp, men de hade inte just den modellen här... Köpte istället två klänningar på H&M´s rea... deras rea brukar man ju sällan hitta nått på så jag var nöjd.

Sedan köpte jag min drömrese väska, en ljusrosa skapelse som kommer att åka med mig på många av mina resor framöver:-) Köpte även den lilla kubinväskan till, men vet inte om jag skall ha den eller ej...

Klicka för att stänga detta fönster
Klicka för att stänga detta fönster

Titan Xenon, Beauty box/påhängsväska
912701

Klicka för att stänga detta fönster
Titan Xenon, Beauty box/påhängsväska
912701

Klicka för att stänga detta fönster

Ja, så här ser de ut, fast rosa då:-)

Shopping | |
#1 - - MissPurple:

Har också kikat på dessa i rosa! Ska önska mig dem när jag fyller år i sommar, riktigt snygga =) Man ska resa med stil!

Upp