Sjuk?

Ja bra känner jag mig i alla fall inte, men om jag därför är sjuk är en annan fråga.

Solen skiner och jag önskar att jag hade en ny vårjacka. Skall kolla efter en sådan inom kort!! Än så länge har jag dock inte sett någon som fallit mig i smaken, endast en vit... vilket kan vara lite opraktiskt.

Har på Allum med Jossan igår. Köpt ny linsvätska, en ny kudde - en tempur kudde av ett billigare märke och, äntligen!! en ny väska! Jossan hade en likadan, fast i ljusare nyans. Jag valde en mörkbrun.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

"din" jacka på HM fanns i Uddevalla men d va bara EN kvar, strl 38... synd för den va himske fin! ;o) Kram på dig!

#2 - - Johanna:

Hm.. ja himske fin var precis vad den var!! Attans att det var så många som tyckte samma som jag!! Tack i alla fallm, och hoppas som sagt att födelsedagen var vad du hoppades!!

Upp