Bärbussen

 Efter en spännande dag på jobbet, som bl.a. innehöll en förmiddag som var bland det bästa du kan tänka, ja då åkte jag hem till Fjällbacka och shoppade loss på Bärbussen.

 

Ja buss å buss, det var faktiskt en lastbil full med diverse godsaker. Kön var lång långt innan lastbilen kommit och jag frågade en dam om hon trodde att man kunde betala med kort. Eftersom hon inte vågade svara på detta blev det en superduper snabb springtur upp till bankomaten och strax efter att jag kom tillbaka anlände lastbilen.


Varje fredag t.o.m. september - tror jag - lastbilen kommer till oss... Jag? Ja jag föll för grupptrycket och köpte massa blåbär och en hel del kantareller.


Och sen, efter lite mer jobb fast denna gång ögonfransförlängning så flyttade jag och Labolina in till mina föräldrar där vi åt godaste plockmaten och njöt av att bli ompysslade.
Vardagsliv | |
Upp