Magknip från en annan värld...

Hoppas nu på att detta glas med samarin ska hjälpa så att mitt fruktansvärda magknip skall försvinna...
 
Vilken jävla natt, rent ut sagt. Jag har vridit mig av fruktansvärd magsmärta. Som om någon kört ner en sten, placerat den mellan revbenen och sakta, sakta trycker på en knapp som gör att stenen roterar där nere och river upp sår. Det är inte första gången jag får ont som det här, men den här gången sitter det i väääldigt länge. Försöker minnas när det var sist och inser till min glädje att det var riktigt länge sedan.
 
Det är konstigt det där med kroppen. Som en maskin som bara skall fungera och med så lite hjälp från dig kunna sköta sig själv. Något som skall vara en självklarhet? Med tiden har jag så många gånger blivit påmind om när det inte fungerar så lite magknip får man väl ta... Men hur som helst så var detta helt fel natt att ligga och vrida sig för magont - första natten i flufffluff sängen...
 
Vardagsliv | |
Upp