En mening

Idag när jag körde på vägar jag sällan besöker fick jag nästan svårt att andas av allt det vackra som fanns runt omkring mig. Ett Sverige som håller på att blomma ut med så otroligt vackra färger var som en tavla där mitt framför mina ögon.

Jag tog mig en ordentlig funderare över många saker och när Nellies ljudliga snarkningar överröstade radions musik slog det mig hårt, vad som är absolut viktigast.

Min blogg vill jag skall vara uppdaterad, ett jobb som inte gör sig själv. Jag vill att den skall ha en mening, att varje inlägg skall ha en mening och jag vill inte göra inlägg bara för att.  En blogg som inte uppdateras känns för mig meningslös, men som sagt - uppdateras den ofta men med meningslösa saker för dig som läser, ja då bli det enligt mig trist.

Det där jobbiga känslorna som tar över mig när jag inte bloggat får helt enkelt inte ta någon mer plats i mitt liv. Bloggen är trots allt bara ett minne i text och bilder.
Vardagsliv | |
Upp