Ny vecka

Idag klockan 15:00 öppnar Leila Lindholms nätbutik. Här skall man kunna shoppa  husgeråd för köket och med tanke på hur mycket fint Leila alltid har i sina TV program finns här säkert mycket jag skulle vilja ha...


Gillar känslan av att en ny vecka stundar! Även om jag ofta har en hel del inbokat så är det som om man öppnar upp ett tomt uppslag och vad som helst kan hända. Det jag säkert vet är att ingen dag sällan blir den andra lik.

 

Det är med en enorm glädje jag kan skriva att Nellie är återställd, tack och lov! Den här sjukperioden har verkligen tagit på oss alla, men allra mest på lillskruttan själv. Det värker i ett föräldrahjärta när man ser sitt barn må dåligt och hjälplös famlar vi för att hjälpa på bästa möjliga sätt.

 

Solen strålar och jag njuter av helgen som var men också av dagen precis så som den är!

Vardagsliv | |
Upp