Ny vecka

Som du kanske märkt tog jag mig en bloggfri helg. Har du saknat mig?


Ny vecka återigen. Min startar inte precis som jag önskat, men jag försöker tänka positiva tankar oavsett. Jag och Nellie skulle haft en dag i Uddevalla idag, besiktigat bilen, promenerat, planerat och shoppat... men med bilen kvar på verkstan - där den nu varit i 2,5 veckor, blir vi hemma.

Solen strålar här hos oss, men vinden är ganska vass och i natt trodde jag nästan att huset skulle lyfta så som vinden tog tag i väggar och tak.

Under helgen som gick har jag varit bloggledig, haft kvalitetstid med familjen och Nellie har varit på det bästa humör man någonsin kan tänka. Glad över att vara frisk pratar hon och håller låda för alla som vill, ja ibland även för den som inte vill. Inatt låg vi, jag, Nellie och T i sängen och skrattade då ingen av oss var det minsta trötta. Vi gled på något slags lyckorus och minsta tjejen var så mysig.

-
Tänk, sa T. Att just vi får ligga här och gosa med Nellie, vi måste vara världens lyckligaste!
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Bilar är verkligen ett ont måste ibland! suck... Kramar från Jossan J

Upp