NIX

Så enkelt och snabbt det var gjort! Varför i hela fridens namn har vi inte gjort det tidigare kan man bara fråga sig själv.

Igår fick jag nog! Nu när jag är hemma på dagarna hör jag ju när vår fasta telefon ringer. Sällan är det någon man känner, ofta är det en försäljare som vill få sålt något eller göra en undersökning som baaara tar någon minut.

Efter att den tredje telefonförsäljaren ringde igår förmiddag tog jag tag i saken och satte upp vårt nummer till NIX. Nix är en kostnadsfri tjänst som göra att du blir av med dessa oönskade telefonsamtal... för ett som är säkert är att inget är gratis även om försäljaren gärna vill påstå så. Du kan spärra ditt nummer privatperson som företag, det får bli dagens tips till alla oss som väljer att inte få telefonförsäljaren på tråden.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Att du har hållt ut så länge! :) När Tova var några veckor anmälde jag vårat hemnummer till NIX och det ringer sällan försäljare längre, skönt! /Jossan

Upp