Bästa dagen!

Man kan aldrig nog bli påmind om att leva här och nu. Vi lever bara en gång så det är nästan din skyldighet att göra det bra, så bra det bara går för just dig!


Dimman ligger tät här i Fjällbacka och jag är tröttare än vad jag trott vara möjligt. En vecka med den värsta sömnen har passerat. Om du frågar mig vill Nellie vakna på tok för många gånger. Ca 1 gång i timmen och detta har lett till att jag just nu sitter här och känner mig som ett vrak.


Positivt är att det är fredag idag, den absolut bästa dagen av alla dagar! T slutar tidigt, vi skall nog hitta på något trevligt ikväll, Nellies sömn kan bara bli bättre och jag har en bröddeg på jäsning. Det doftar ljuvligt från ett nytt doftljus och snart är huset helgstädat (skall bara börja först) och sedan skall jag bara fredagsmysa.


Ja, varför klaga?

Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Önskar er er skön helg och hoppas ni får sova några fler timmar i sträck! Kanske kunde få till en PW på sön? Joggingrundan var TUNG igår kan jag lova, gah;). Men underbart efteråt.

Trevlig helg!

Kram Emma

Upp