Ny tid

God morgon ny vecka! Här i Fjällbacka strålar solen och känns riktigt varm och skön. En försmak av våren så här i slutet av januari 2012.


Vet inte varför, men jag har de senaste kvättarna haft svårt att somna. Både Nellie och T ligger brevid mig och slurmrar så sött, men jag kan inte. Hur mycket jag än vill... ligger och vrider och vänder på mig och känner mig smått stressad över att jag inte somnar. Vet hur trött jag kommer bli när jag inte fått sova... Men idag, trots lite sömn, känns det ändå rätt ok med en sådan härlig dags som det bjuds på här i Fjällbacka.

Vi avstod från att åka till Tanumstrand för babysim. Vill att Nellie skall vara helt bra innan vi åker dit igen och få vara det ett par dagar innan jag drar iväg med henne till än det ena än det andra. Känns som om tids finns ändå, så varför skynda? På onsdag skall vi till exempel på babymassage!

Igår passade syster yster Nellie då jag och T var på shoppingtur. Kom hem med många påsar, de flesta till N, och jag fick den där shopping lyckan känslan över allt bra vi köpt. Okej, lite ångest för några "felköp" men, men... ganska roligt hade vi - efter att vi fått mat i magarna:)
Vardagsliv | |
Upp