Att hitta fokus

Bild: bluquote.net

Loggade in mig klockan 10:00 i förmiddags för att boka mig på kvällens spinningpass, men det var redan fullt! Hamnade som reserv nummer tre, vilket jag även gjorde förrförra måndagen, och tänkte att jag liksom då inte kommer att spinna idag.

Tog en skön promenad i ett härligt solljus som värmde mitt annars ganska kalla ansikte och hade noll tanke på träning. För mig handlar mycket av min träning om fokus. Då jag vaknade i morse var jag laddad för ett träningspass, men då jag inte fick någon plats försvann mitt fokus och då också min motivation.

Senare under eftermiddagen fick jag ett sms om att jag fått en plats på kvällens pass vilket gjorde mig väldigt glad... men, för mig handlade det också om att hitta den där motivationen och fokuset för att få ut maximalt av min träning.

Lättare sagt än gjort då det var bra skönt hemma i soffan, men jag tror att jag lyckades. Passet var motiverande och jag var helt slut då en timme hade passerat. Och det var mitt dagens mål med träningen - att ta ut mig och pressa mig liiite extra.

Nu hoppas jag av hela min själ att jag kan somna för jag är såå trött...
Träning | |
#1 - - Lena:

Va duktig du är Johanna!

Hoppas du fick sovit något också...

Upp