Vilken härligt härlig dag!


En del dagar är så bra som det bara kan gå att vara. Idag har det varit en sådan dag och bäst av allt kanske, att det varit en alldeles vanlig dag!


Nellie är mysig just nu, extra mysig. Jag och hon softar dagarna i ända och njuter av tiden vi har tillsammans. Idag har vi varit en sväng på BVC där vi vägt och mätt - helt klart godkända gick vi därifrån och solen sken så härligt på oss.

Senare fick vi besök av Svante, du är härligt härlig - vet du det? Nu håller vi tummar och tår för att allt går vägen för dig på det allra bästa möjligt tänkbara sätt.

Jag har varit på häääärlig massage. I kväll var det dags för min sista behandling och det var nästan med lite sorg jag åkte hem för att åka iväg sådär bara mitt i veckan på massage har verkligen varit vad man kan kalla för vardagslyx. En stund att lämna hemmet och prata om ditt och datt och bli knådad så det mesta av allt hårt löses upp.

En del "måste samtal" har gjorts, tyvärr utan svar så jag får försöka i morgon. Varför skall det vara så att en del saker är mindre roligt att göra? Är det för att vi skall uppskatta det roliga än mer?
Kvällen avslutades med att fira vår granne som blivit 80 bast:) De blev så glada att vi kom vilket verkligen påminde om att det lilla kan göra stort. Att ta hand om sina relationer är bland det absolut viktigaste i livet - allt annat får komma senare.
Vardagsliv | |
Upp