Vem är du?

Vi har haft en fin torsdag här hemma, men ja ibland undrar man...


Vem är du som tar över mig och min kropp? Idag var jag iväg på pump/spinning och jag som kännt mig pigg och glad attackerades plötsligt av en trötthet jag nog aldrig tidigare kännt. När jag reste mig upp efter "bröstlåten" svartnade det.

På spinningen sedan blev jag ännu tröttare och tyckte att musiken var omänskligt hög. Försökte ducka för det hemska ljudet samtidigt som jag tog i men "vågade" inget säga att jag tyckte att det var för högt. Så plötsligt hände något... tårar kom ur mina ögon och jag förstod absolut ingenting! Funderade på om jag skulle avbryta och åka hem, men stannade kvar hela passet. Dessa hormoner alltså...

Nu längtar jag efter fredag då vi skall hjälpas åt med Nellie, T och jag och jag skall sova! Och med detta sagt skall jag sluta klaga här över ditt och datt, för egentligen är det inte så illa som det kan verka. Så i morgon är det bara glada inlägg. Sov gott!
Träning | |
#1 - - Anonym:

Fina du, skickar massa kramar och kärlek och kanske en god bulle occkså! Puss M

Upp