Lemon Lavender, kroppen och Ansiktsmassage


Ny doft hos oss idag, Lemon Lavender från Yankee Candle. Luktar fräsch och lätt...

Nästan fem månader tog det innan knappen på byxorna gick att stänga, men nu så! Valkarna som trycks upp mot linningen syns inte när jag blundar och då känns det nästan som om de inte finns. Härligt känns det i alla fall, tänk att en sådan liten sak som att få på mig byxor kan få mig på så gott humör!?! Sedan att det är en milljon gånger skönare med kjol och klänning hör inte hit...

Idag har vi haft snickare högt och lågt här på vår gata. Det bankas och låter om vart annat och lilla Nellie tittar med stora ögon på allt som händer utanför fönsterrutorna. Undra vad grannar tänker när de ser oss, mig och lilla Nellie fönstertittandes?

Nu är det dags för babymassage och idag är det ansiktsmassage som står på schemat - spännande!
Vardagsliv | |
#1 - - Lina:

Ja den får duga tills hon får ett eget rum :)

Sängmobilen beställde jag från Jollyroom om jag inte minns fel!

#2 - - lina:

hm :)

Upp