BodyStep

Utmanar och testar nytt, vågar göra fel för att kunna göra rätt!

Ikväll har jag för första gången testat bodystep. Japp, onsdag idag och tredje passet gjort! Passet innehöll mycket korreografi vilket inte är min melodi... visst klarar jag det, men helt ärligt gillar jag inte träningsformer där jag blir helt slut både fysiskt och psykiskt. Jag vill gå och träna, koppla av och njuta till träningen samt musiken.

Ett pass som detta, då måste jag koncentrera mig till max och vet knappt vad jag gör eller hör.

Men ändå var det härligt att bli riktigt slut och riktigt svettig, tiden gick fort! Sedan var det som sagt första gången jag testade... ger jag det fler chanser, vilket jag hoppas att jag kommer kunna göra, kommer jag kanske lära mig passet och inte behöva koncentrera mig så på vad som komma skall utan ta ut rörelserna bättre för en effektivare träning.

Det blev alltså ingen kör ikväll...
Träning | |
Upp