Att stå emot


Kämpar verkligen med det där jobbiga sötsuget! Svårare än vad jag vågat tro, men jag kämpar. Försöker avstå på veckodagarna för att "unna" mig till helgen. Den här godbiten är en bra hjälp på traven: sharon. En söt frukt som enligt mig bär ätas innan den blir mjuik och lite geleaktig i sin konsisten.

Ny vecka med nya utmaningar, möjligheter, erfarenheter och allt annat vad dagar kan innebära.
Idag har vi varit på babysim på Tanumstrand och snart hoppas jag få ser fler mammor med bebisar där. Nellie var superbra i vattnet och kunde nog slappna av bättre än vad jag kunde som lite krampaktigt höll i min dotter, rädd att hon skulle dra i sig massa vatten och bli sjuk igen.

Till middag gjorde jag lax med den här såsen och den är faktiskt riktigt god! Fick hem veckans reklamblad från konsum och just nu kan du köpa 4 laxbitar där till halva priset. Bra om man som jag gillar just lax...
br>Nu skall vi iväg och hämta T som varit borta hela dagen.
Vardagsliv | |
Upp