En tid


Ja men detta är just vad jag har gjort under tiden då jag varit "frånvarande" här på bloggen: jag har verkligen levt med allt vad det kan innebära och tiden... Ja den tycks rusa fram i en så hög hastighet att jag har ibland kan ha svårt att hänga med.

Med moln som hänger tunga ger jag idag ett extra tack till solen som faktiskt orkar komma fram och lysa. Ibland är det så, i alla fall för mig, att molnen gömmer allt det där solvarma härliga och det är just precis då jag behöver lite tid. Tid att tänka efter och kanske ta ett steg tillbaka för att få en bättre överblick och möjlighet att se min tillvaro.

Idag är det, återigen, min absoluta dag i veckan Fredag. Precis hemkommen från veckans jobb och jag njuter verkligen av det solvarma runda klotet högt där uppe i det blå som får mig att le och tänka på just det här... You only live once.

Vardagsliv | |
Upp