Mycket just nu

Trodde att den här veckan skulle lugna sig emot hur vi haft det, men den startade i precis samma tempo. Förra veckan besod av dopförberedelser, hantverkare, bilkrångel, besök m.m och nu trodde jag att vi var i fas... icke.

Imorgon väntar nya utmaningar då jag skall börja arbeta!! Ja, du läste rätt: imorgon är det jag som ställer väckarklockan på tidigt för att lämna hemmet för arbete. Spännande? Jo men visst, men jag inser också hur mycket jag uppskattar att få vara hemma med världens mysigste och det är väl bra. Kanske kan arbetsdagen få mig att uppskatta än mer, vi får se. Mitt i allt kaos klagar jag inte, jag försöker hantera min stress och hoppas snart kunna vara mer aktiv här. Vem vill klicka in på en trist blogg som kanppt uppdateras?

Till kvällen skall jag och T iväg för att lyssna på Stefan Andersson. Barnvakt är Nellies farmor och T´s mormor Eja, min dotter kan väl knappast ha det bättre och jag hoppas på en bra spelning. Är ni fler som skall lyssna?
Vardagsliv | |
Upp