Just nu...

Just nu chillar jag tillsammans med Nellie. Brasans värme och knaster gör oss varma och i soffan slötittar vi på en diskussion om LCHF kokböcker.

Onsdag redan och halva veckan är snart gjord, dagarna tycks flyga förbi i en rasande fart. Igår var vi hos goda vänner på middag och i den mörka sena natten traskade vi hem nöjda med livet. Ofta blir det så att vi träffar våra vänner under helgerna för att alla som arbetar skall orka med. Men det är såå trevligt att hitta på saker, tillsammans, under de övriga veckodagarna och jag glädjs åt att ha vänner nära.

Ibland tycker jag att jag bor långt bort i från allt och alla, men så blir jag påmind om det och de som finns i min närhet.

Snart skall Nellie sova, ja tänk att även vi kommit i någon form av rutin! Det trodde jag inte för ett par månader sedan och därefter är det lunch med två andra mammor och deras fina killar. Snart är hon sju månader...
Livet som mamma | |
#1 - - lina:

alla kommer från H&M :)

Upp