Sjukstuga

Farligt god vit choklad med bitar av kakao och en krämig fyllning gör mig sällskap där jag sitter uppkurad i soffan med en spännande bok och ett höstväder utanför fönstren...

Lagom till att jag skall vara hemma och vila upp mig för kommande födsel blir jag sjuk, typiskt! Tänker att det var ett illa valt tillfälle, men när är det "rätt" tillfälle att bli dålig? Med feber, halsont och snuva hoppas jag nu att Liten väntar med att komma.

I övrigt känns det som om vi har koll på situationen. Allt är införskaffat (tror vi) men står ännu inte på sina tänkabara platser. Skötbord som var det sista på "köpa" listan är införskaffat och skall nu hämtas och monteras...
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Åå det låter så mysigt, inte av att vara sjuk naturligtvis, men den där väntan. Det är mysigt. Vilken tid ni har framför er. Om du kryar på dig är vi lediga på tors och tar gärna en kaffe. Kram och krya på dig

Upp