Planera?

Just nu är clementinerna så där otroligt goda. De är så att det nästintill krullar sig på tungan vilket är precis vad jag älskar. Söta clementiner/apelsiner är allt annat än gott.


Det är oerhört svårt att planer någon tillvaro just nu. Vart befinner jag mig? Är jag hemma eller är jag på väg till förlossningen? Att inte veta gör mig stundvis smått galen men jag försöker ändå att planera som vanligt. Med andra ord: göra allt och lite till MEN däremellan finner jag stunder då jag verkligen vilar.

Härnäst väntar "körläger" och matförberedelser inför detta. Hur mycket jag kommer kunna vara med? Ja det återstår att se. Kanske, nej det blir så, åker jag hem på natten för att sova hemma. Slippa tänka på färjan som skall ta mig in till fastlandet och låta andra få sova ifred och slippa "oroa sig" för mig.

Sedan är det konserten till veckan, ja planen får väl ändå bli att gå och händer nått har jag stand in som kommer gå i mitt/vårt ställe. T är kanske inte helt involverad i dessa planer, än...

Han tycker för övrigt att jag är lite smått knas med alla mina planer, men som tur är känner han mig. Om jag inte får "fungera som vanligt" tror jag att jag skulle klättrat på väggarna än mer vad jag gör nu och så tror nog även han.

Nu skall jag snart ta tag i ännu en härlig fredag och njuta av livet!
Vardagsliv | |
Upp