BB väska

Min finfina Bayswater som jag köpte i våras då jag var i London är fortfarande ett av mina bätter köp. Modellen på väskan är lagom stor och designen kommer aldrig gå ur tiden... Minns känslan då jag gick ut ur butiken med mitt köp, ett köp jag sparat till och drömt om länge!

- Babykläder (strumpor, bodies, byxor, mössa, filt)

- Babyskydd (bilstol)

- Amningsinlägg?

- Deo, bodylotion, schampoo, balsam, borste

- Tandborste + tandkräm

- Hårsnoddar, spännen

- Kamera + laddare

- Mobil + laddare

- Ytterplagg till bebis?

- Amningslinne/bh

- Sköna kläder, tofflor (och det blev kläder jag tycker är bekväma)

- Godis, jos och annat snacks?

- Bok, tidning

- Ett första gossedjur till Liten

- Napp?

- Lypsyl

- Bindor?

- Amningskudde

- Kläder till T

- Laptop med musik och film

 

KÄRA NÅN!! Inget mer vi kommer att behöva!?! :-)

Gravid | |
#1 - - Anonym:

Ser ut som ni klarar er ett tag :) /Jossan

#2 - - Martina:

Ta med amningsilägg men bindor finns där! Parkerings pengar och kaffe pengar!!

Upp