Kanelbullens dag

Tack snälla Maggan och Eric för den underbara rosbuketten samt den docksöta klänningen säger vår prinsessa. Som även blev bjuden på sin första fest - hummerfest, jo jag tackar jag.

Idag är det mycket på schemat.
Baka kanelbullar - det är ju kanelbullensdag.
Fixa och dona med försäkringskassan - hjälp nu är det dags att ge sig in i djungeln.
Mysa med världens goaste prinsessa - som snart har fått ett namn:-)
Mysa med världens bästa T - som hjälper mig med allt och lite till nu när jag är mindre rörlig.
Besök av bvc.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Fullspäckat schema! :) Vi hörs någon dag när du har tid :) Fy va läskigt att ta spruta på sig själv! Usch!

/Jossan

#2 - - Anonym:

Jag längtar redan efter att träffa underverket igen! Puss M

#3 - - Sara:

Just nu har jag en tävling där du kan vinna presentkort hos Lovefilm. Du får hemskickat filmer och spel helt gratis, du kan också streama film gratis via datorn. Var med och tävla du också!



http://www.saramn.com/2011/10/05/tavling-lovefilm/

Upp