Välkommen November

Bild: rihannanow.com
Ikväll skulle jag varit i Stockholm och sett den här sköna damen riva loss på scen men omständigheterna ville annorlunda. Sofia, som jag skulle gått med kunde av många anledningar inte och själv visste jag i ärlighetens namn inte hur jag skulle få ihop det med en liten bebis...


Visst var det trist att det inte blev någon Stockholmstripp den här gången, men kanske var det lika bra det?Rihannas konsert i Malmö igår ställdes in pga av artisten drabbats av influensa och om kvällens konsert i Stockholm blir av är ännu osäkert. Hade varit tråkigt om jag kämpat mig mot huvudstaden för att se Rihanna, med bebis och allt, och det sedan skulle visa sig att konserten blev inställd... Men för de som har biljtetter hoppas jag av hela mitt hjärta att hon blir bättre och kan fullfölja kvällens spelning.

Själv blir jag hemma och får dansa loss till en skiva istället!
Vardagsliv | |
Upp