Modevisning


Ett av mina senare köp, en svart värmande poncho. Köpte den då Mistral hade modevisning för några veckor sedan.

Ikväll är det dags igen, men den här gången i Gunnars galleria i Hamburgsund. Sist köpte jag den här svarta kreationen och i butiken minns jag att jag funderade på om jag verkligen kunde ha poncho´s? För mig som är liten på jorden blir det lätt att man ser "hobbit" liknande ut i detta plagg, liten och satt på ett inte allt för smikrande vis. Men oj vad jag gillar den! Varm och skön för en frusen själ som mig. Tyvärr fastnade jag i ytterdörren här hemma (handdtaget) sist jag använde den och rev upp några maskor...

Minus för plagget är väl att det är svårt att bära under jackor. Det blir på något sätt alldeles för mycket av allt för att få plats.

Förra gången var det Emma som lockade med mig, den här gången är det Angelica och det blir säkert lika bra ikväll som det var här i Fjällbacka.
Shopping | |
Upp