Bröllop och kläder


Underbart tänkvärd!

Lördag och min skall spenderas i kärlekens tecken. Sitter strax i bilen på väg mot bröllop och allt vad det kan innebära. Min goda vän Emma och hennes Moataz gifter sig om bara några timmar på en brygga i Smålands djupa dalar.

Igår kväll stod jag länge efter jag kom hem ifrån restaurangbesöket med klänningsbekymmer... vad skulle jag ha på mig. Japp, det var alltså inget jag planerat långt i förväg (belve bjuden för två veckor sedan) utan beslutet fick tas kvällen innan avfärd. Tror i alla fall att valet blev lyckat... jag hoppas det. Ett tag funderade jag på att ta ett tält, eller varför inte en blå stor sopsäck? Magen växer och det är ibland svårt att hitta en outfit som jag både känner mig fin och bekväm i. Skor var däremot ett lätt val:)

Nu hoppas jag på bra väder och en hejdundrans härlig helg!

Vardagsliv | |
#1 - - Nicky:

Härlig blogg du har! :) Trevlig helg på dej oxå! XO

#2 - - Nicky:

Härlig blogg du har! :) Trevlig helg på dej oxå! XO

Upp