De "nya" Erica och Patrik


Nu är det officiellt, här är det nya paret som skall spela Erica och Patrik i deckarserien baserad på Läckbergs romaner, Claudia Galli och Richard Ulfsäter.

Bättre eller sämre emot förra castingen, vad tycker du? Jag tycker att det blev en klar förbättringmot förra TV-serie satsningen då vare sig Erica eller Patrik var något så som jag tänkt mig.

Claudia är ju känd för svenska folket, men Richard? Här är några av de filmer han medverkat i:
  • 2000 - Vita lögner.
  • 2002/2003 - Spung.
  • 2007/2009 - Playa del Sol.
  • 2007 - Darling.
  • Jag.
  • 2008 - Vi hade i alla fall tur med vädret – igen.
  • 2008 - Patrik 1,5.
  • 2010 - Puss.
  • 2011 - Fyra år till.
  • Nja, nog känner jag igen honom, men för mig är han "inte fast i en och samma roll". Detta blir spännande att följa!

    Allmänt | |
    #1 - - M E R E I:

    - Trevlig helg :)!

    Upp