Vilken menlös dag!?!


Detta var en dag som var allt annat än menlös! Från i somras då vi reste till Grekland - Santorini.

En del dagar är helt underbara och jag känner verkligen av livet och allt vad det kan ha att erbjuda... sedan finns det dagar som den här - menlösa.

Gick upp i ottan för att göra en dag på jobbet. Kommer hem, trött för att jag gick upp så tidigt och trött för allt vad jobbet idag innebar och trött för... ja andra saker. Äter lite och får reda på att träningen som jag trodde var inställd fortfarande blir av.

Tänker att jag skall vila lite för att orka träna... somnar strax innan fem och orkar inte gå till nån träning när T försiktigt klappar på mig och undrar om jag skall följa med. Vaknar sedan när jag hör nyckeln i låset då han kommer hem igen 20.15... vart tog dagen vägen? Lika bra att gå och lägga sig?
Vardagsliv | |
Upp