Fortfarande hemma


Underbara sommar, underbara Linn, underbara telefon...

Men i morgon skall jag vara på benen igen, det har jag bestämt mig för! Ibland tror jag att det handlar oerhört mycket om inställning. Tänk positivt och nå posotiv famgång!

Men idag är jag hemma. Har sovit länge!! Strålande sol utanför fönstren har värmt mig där jag legat i soffan/sängen. Har under större delen av dagen hört hur snö och is rasat från taken här på gatan. När jag tittar ut ser jag hur det droppar i Fjällbacka. Det får mig att tänka och längta än mer efter våren och jag flyttade bilen för att inte få ett isblock på motorhuven.

Linn var också hemma och sjuk idag. Pratade i timmar och planerade vår kommande resa. Skall bli underbart och då vi pratade idag kände jag verkligen hur mycket jag saknar henne... Hon befinner sig på andra sidan Sverige men det känns längre bort... telefonen blir vår räddning mellan varven då vi inte kan ses.
Vardagsliv | |
Upp