1+1=3


Jag med ett litet liv i magen som väntar på att T skall komma hem ifrån alperna där han är just nu och åker härlig brädåkning. Gräsänka, thats me... eller skall jag skriva oss!?!

Aldrig trodde jag att man, att vi, kunde bli mer lyckliga än vad vi så länge varit. Att hitta en människa att dela livet med är en enorm gåva som jag bara önskade att alla fick uppleva.

Ni vet när man träffar någon som får än att känna fjärilar i magen, någon som får dig att skratta och kanske är din absolut bästa vän. Någon som gör att livet känns lättare att leva och som alltid finns vid din sida oavsett! En person som får ditt hjärta att slå några extra slag bara genom att finnas i din närhet... ja det önskar jag att alla fick uppleva och glädjen över att jag funnit det, att vi funnit det, är större än vad ord kan beskriva.

Att jag har en varm och trygg famn att vakna vid och någon som säger åt mig att jag duger just precis som jag är. En famn där jag aldrig känner mig vilse utan mer hemma än någonsin är guld för mig.

Då vi fann varandra en gång för så många år sedan trodde nog ingen av oss att han skulle bli Han och jag skulle bli Hon för varandra. Vi var unga och oerfarna och genom åren har vi lärt oss att upptäcka livet tillsammans. Genom svåra som lyckliga stunder har vi funnits där för varandra. Då, för 15 år sedan kunde jag inte i min vildaste fantasi ana att han skulle bli mannen i mitt liv och pappan till mitt barn.

Men så är det! Den lyckan vi levt i blev en dag än större då vi fick ett efterlängtat +. Lite av T, lite av mig kommer troligen bli vårt lilla mirakel, ja allt kan fortfarande hända och vi tar inget för givet! Men det känns stort och en helt obeskrivligt fantastisk känsla fyller oss just nu. 

Nu när jag vaknar upp på morgonen är det inte bara pirret i magen jag känner och mannen i mitt liv jag ser, jag känner även det lilla liv som växer inom mig, och tittar på pappan till mitt barn, vårt barn. 

Gravid | |
#1 - - Anette E:

Grattis till er båda, en fantastik uppfinning det där med graviditet =)

Vill också passa på att säga att din blogg och alla dina bilder är underbara.

#2 - - Ida:

Fint syster yster!

#3 - - Anonym:

Stort grattis, kan inte vänta tills vi ses på lördag och jag får se dig och magen! kram /Jossan

#4 - - Emelie:

Grattis grattis! Vad roligt för er! När är det dags? Kram och hoppas det är bra med allt!

#5 - - Emma:

Underbar bild!!

#6 - - Johanna:

Anette E: Ja det är verkligen fantastiskt. Tack snälla för dina fina ord! Är det du "Nettan"?

#7 - - Johanna:

Emelie: Tack snälla, i september hoppas vi på:) Jag mår bättre än någonsin.



Jossan: Ja då skall vi verkligen må!!



Ida och Emma: Tack!

#8 - - Anette E:

Ja, det är jag Nettan =)

#9 - - Sofia:

Vilken vacker bild! Längtar också tills jag får se din fina mage :)

#10 - - sofia augustsson:

Men tusen gånger Grattis till er!! Det är ju fantastiskt!

#11 - - Johanna:

Sofia: Tack snälla du, jag längtar efter dig! Känns ju helt crazy att jag skall gå på kinesiska muren med den där bulan på kroppen:)



sofia augustsson: Tack! Ja visst känns det spännande och fantastiskt.

Upp