Vad händer?


Bild: axioo.com

Min dator har fått spelet igen... så nu är det väl inte att förtränga längre... en ny dator behövs. Perfekt nu när jag har så mycket i skolan som skall bli klart... Kanske har dataminnet kraschat, vem vet, nått fel är det i alla fall och den här gången tror jag inte att jag kan få liv i den igen.

 

Annars mår jag underbart just nu. Solen skiner och där vinden inte kommer åt är det riktigt gott. Tvätten kan hänga ute och havet glittrar sådär vackert som det nästan bara kan göra nu när sommaren är på gång. Tänk att det redan är 1 juni, tiden går ofattbart fort. På min promenad tidigare idag var jag tvungen att stanna upp, andas in den härliga doften av syrener och bara njuta av lugnet som var runt omkring mig.

 

Har nästan gått och blivit lite deppig över de kalla vindar som varit här i Fjällbacka nu, allt för länge om du frågar mig. Det kändes som om någon hoppat över sommaren och hösten blev rakt på... Men idag fick jag som sagt tillbaka hoppet om att sommaren snart är här!

Vardagsliv | |
Upp