Härlig helg!

Fantastiska Fjällbacka från en av sina bästa sidor. Hur kan jag annat än trivas här...

Vilken helg som just passerat! Vi fick spontanbesök ifrån grannlandets huvudstad och bestämde oss hastigt och lustigt för att gå till bryggan, Matilda, och äta middag. Vilken kväll det blev! Med god mat och härliga drycker, ja även för min del, njöt jag i mina vänners sällskap. Då kvällen smög sig på kom även regnet, men vad gjorde det där vi satt under markiser med filtar och infravärme!?!
Vi fortsatte natten med att gå till nyöppnade Richters Konservfabrik som jag tror kommer bli ett populärt ställe i sommar. Igår fikade vi, var och besökte delar av vår familj och tog en skön promenad där oväntade möten avlöste varandra.
Urhärlig helg som sagt.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Nya ställen i Fjällbacka e alltid trevligt! Det går jag kika in när jag e i "byn" nästa gång :) /Jossan

#2 - - Johanna:

Jossan: Låt oss sätta oss på deras uteservering och ta igen förlorad tid!

Upp