Vackra Vy


Ibland ser vi dig topp, ibland gömmer du dig i molnen. Såhär på avstånd är du oerhört vacker, men jag vet hur jobbig du kan vara att bestiga! T är otroligt sugen på att göra ett åk härifrån... ja vi får väl se om han lyckas få med mig.

Jobb för första gången sedan sist, närmare bestämt den 22/12. Känns som om jag varit ledig i en evighet och ledigheten har varit underbar! Har verkligen kopplat av och lyckats tränga bort allt vad jobb innebär. Skolan har i och för sig hängt över mig större delen, men men...

Även om det inte blev någon flyplanstur har jag hunnit med att träffa vänner och åka härlig skidåkning, inte så illa det heller. Idag skall det i alla fall bli skoj att träffa alla på jobbet igen!

Underbart att få känna så då man i den tidiga morgonen måste upp i kylan, ut på den isiga vägen för bege sig till jobb.

Vardagsliv | |
Upp